Mar 7, 2011

Wedding | Johor | Segamat | Muar



Assalamualaikum..
last week ak dgn beberapa crew kaki peti telah ke Segamat
utk mengambil gambar perkahwinan dua sejoli..
wedding ni la yg paling kteorg pnt sgt2..
coz semua crew xtido seharian beb..
hanya Tuhan je yang tahu bgaimana siksa nye kteorg dlm menjalankan tugas..
asal ada je mse terluang.. 
konfem mata layu je masing-masing..
nak2 plak aku..
dgn xcukup tido nye..
masalah yang mendatang lg..
mcm-mcm la..
agak blur aku mse bru smpi umh pengantin time tuu..
terumbang ambing aku di buat nye..
dgn dtg terlalu awl nye..
tp alhamdulillah mood datang jgk akhirnye..
yang penting kena relax jap..
hisap rokok jap..
take some time to refresh our mind..
n then bru mood dtg kembali..
yang tu ok lg la coz mood dah ada..
tp masalah plak..
serabut beb memikirkn benda-benda mcm ni..
tp apa-apa pun wedding ni mmg menarik perhatian aku..
coz dorg guna tema garden..
tema yg aku idamkan tuu..
tp sayang coz time outdoor hujan lebat la plak..
xbanyak gambar dan posing yg dapat kteorg wat..
tp time 2, akak ni mmg comel beb..
mayb dah selesa dgn kteorg kot..
agak senang kerja kteorg time 2..
n ble tugas di segamat abz
kteorg bergerak ke Muar untuk mencuba Mee Bandung Muar..
pergh.. meleleh beb ble teringat rasa mee die..
sampai ada mmbr dua kali tambah..
haha!!
n then bru la kteorg bergerak pulang ke rumah..
tp ikot kn kepala bdk2 mmg bez..
mkn cukup, hiburan cukup, cume tdo je xcukup..
smpi buat aku benti jap pk kn mslh yg kian mendatang..
lastly,
kami Kaki Petik n AVP mengucapkan tahniah..
dan berdoa agar kekal bahagia..=)