Mar 4, 2011

Kekasih Hati yang "Terutama"..=)

Assalamualaikum..
setelah meriki-riki setiap pergerakan diri dia..
ciri-ciri yang terdapat drpd badan die..
kelebihan yang ada pada diri nya..
kelemahan diri nya..
serta meminta pandangan dari member-member terdekat
jika aku mengusha diri nya..
apakah akibatnya,
apakah kelebihannya,
apakah keburukannya,
apakah yang mampu dia berikan padaku..
FUHHHHHH!!!
memang payah aku nak cerita kat korg
mse mula-mula nk usha die..
tp dengan menggunakan bantuan
Uncle Google..
akhirnya kesemua persoalan yang bermain di legar minda
terjawab satu persatu dengan setiap detail-detailnya.
genap je hari Jumaat..
bersamaan 25/2/2011..
die manjadi milikku sepenuhnya..
alangkah bahagia nya hidupku sewaktu tu..
hanya Tuhan je yang tahu..
ape yang aku rasa time tu..
xsangka abz je exam hari jumaat 2
trus aku bersama crew-crew pahlawan
bergerak ke Kuala Lumpur berjumpe
penjaganya untuk melamar diri nya
Alhamdulillah..
nama nya Wan Nor Canon..
cantik kan nama die..
yes!!!
tapi kengkawan sume lak guna Siti Nor Nikon..
rase mcm dah x segeng lak..
malu pun ada..
ini la dia kekasih hatiku.. hehe!! saksikan..!!
canon 60D "deligthing u always.."
video
pada esok harinya
kami (kaki petik) menjalankan photoshoot bertemakan "Pahlawan 5 Beradik"
photoshoot yang mengambil masa dalam 2 hari
dan dilaksanakan di Tanah Melaka..
dengan menelan belanja lebih dari tut tut tut tut...
walaupun mmg penat gile-gile..
crew-crew sume bagi kerjasama yang superb
n gambar mmg gempak habis beb..
nantikan kesudahan cerita tersebut dalam masa terdekat..
bwh ni ak sertakan sikit hint-hint utk korg imagine photoshoot kteorg 2..
ngeh3..
wasalam..
promo Pahlawan Petik..
suke-suke je.. ngeh3..
P/S: artikel ini ditujukan kepada Kaki Petik n Crew sebab menemankan patik ke kuala lumpur.. Thx Guys..