Apr 25, 2011

Final Exam Datang Kembali

Assalamualaikum..
Nampaknya sem kali ni dah sampai penghujungnya
bila tiba penghujungnya final exam pula menjelma..
arghhhhhhhh...
nasib baik sem ni aku ada 5 paper je..
1 paper sudah lepas.. tinggal lagi 4..
pergh.. gugur bulu ketiak bile memikirkan pasal final exam ni
xsangka cepat sgt masa berlalu pergi..
sem ni pun aku xtahu ape yg aku belajar..
mne tak nye clazz pg dah sah2 xdtg..
tgl clazz petang je.. itu pun kalau rajin nk dtg..
sudah nya final dah mcm haram..
lintang pukang cari last year paper dgn nota bdk2..
klu paham xpe.. buat nya xphm.. mmg naya la kawan..
tp Alhamdulillah setakat ni 1 paper aku dapat jawab dengan jaya nya..
entah btol ke tidak itu aku mmg xmo amek tahu..
ape yg aku study itu la yg aku tulis atas paper jwpn..
pada kengkawan sume, semoga berjaya menjawab final exam korg..
andai kata salah seorang dari kita gugur dari UTeM..
jgn putus asa cube lagi sebagai pelajar Tahun 1..
sem ni aku rasa mcm lain sket.. coz xda org nk tunjuk die
sorg je btol.. klu x, smpi bertelagah mulut nk tnjk die betol je..
cepuk kang.. hahahahahahaha!!
kat sini gak aku nk m.maaf la klu agak2 aku terkasar ke ape ke kn.. (padahal bru mengutuk)
aku ni pun manusia biasa gak.. xlari dri wat kesilapan.. 


GOOD LUCK KENGKAWAN!!!!